Ortodonta i dentystyka
Just another WordPress site

Nieprzewidziane konsekwencje przesunięcia mandatu pracodawcy cd

Posted in Uncategorized  by admin
May 22nd, 2018

Zgodnie ze starymi zasadami, liczba osób z dochodami poniżej 400% federalnego poziomu ubóstwa (granica dotacji) została oszacowana na 19 milionów do roku 2016, przy czym skromny wzrost nastąpi później.1 Jednak, jak pokazuje tabela, ponad 100 milionów Amerykanie mieszkają w gospodarstwach domowych z robotnikiem, którego dochód mieści się między progiem Medicaid a granicą graniczną dla wymiany. Tak więc wolne od kary wypychanie grozi radykalnym wzrostem federalnych wydatków na subsydia. Zgodnie z naszą analizą aktualnego badania populacyjnego szacunkowo 53 miliony Amerykanów, którzy są zatrudnieni w firmach zatrudniających więcej niż 50 pracowników lub będących na utrzymaniu takich pracowników, byłoby uprawnionych do subsydiowanej wymiany. Jeśli przeniosą się na giełdę, roczna kwota dotacji może prawie potroić się. Oczywiście płacenie o wiele większych dotacji gospodarstwom o niższych dochodach bez ubezpieczenia sponsorowanego przez pracodawcę niż dla tych, którzy go mają, zawsze będzie powodowało niestabilność. Na przykład, pracodawcy już zagroziły obniżeniem godzin pracy pracowników o niskich zarobkach poniżej granicy 30 godzin w tygodniu, aby uniknąć płacenia za swoje ubezpieczenie. Ale potencjalne (i teraz legalne) reakcje pracodawców na te nie neutralne płatności zaostrzą niestabilność. Zrzucenie mandatu pracodawcy może przyspieszyć zapisywanie się na giełdach, prowadząc do tak wysokich wydatków na dotacje, że podatnik i wsparcie polityczne dla ACA są osłabione. Nawet związki zawodowe odwróciły już swoje wcześniejsze poparcie dla ustawodawstwa, żądając, aby ich członkowie objęci planami dla wielu pracowników ( plany Tafta-Hartleya ) również otrzymywali subsydia na wymianę.
Takie zmiany mogą mieć inne implikacje. Obecna oferta opłacana przez pracodawcę jest najbardziej hojna pod względem refundacji przez lekarza i szpital. Znaczne dowody wskazują, że plany muszą być oszczędne w płatnościach dla dostawców, aby kwalifikować się do wymiany wielu państw i stanowić ekonomiczne opcje dla konsumentów. Oba niższe stawki refundacji i bardziej rygorystyczne zasady opieki zarządzanej mogą ograniczyć leczenie pacjentów, którzy wcześniej mieli bardziej liberalne ubezpieczenie.
Nasz duży, oparty na zatrudnieniu system ubezpieczeń był historycznie wspierany przez dotacje podatkowe, które czynią go tańszym niż bezpośrednie kupowanie indywidualnych ubezpieczeń. Dla populacji o niższym średnim dochodzie, ACA odwraca to zniekształcenie, potencjalnie zmieniając nierówność w przeciwnym kierunku. Zasięg grupy ma pewne zalety: gdy zarządza nim dobrze zarządzany, uważny dział świadczeń, może być mniej kosztowny pod względem administracyjnym niż indywidualne ubezpieczenie, lepiej dostosowane do potrzeb pracowników i mniej podatne na niekorzystne wybory. Z ekonomicznego punktu widzenia idealnie byłoby oferować równe subsydia bez względu na to, w jaki sposób dana osoba uzyskuje kwalifikowany zakres, tworząc efektywny wybór między zasięgiem indywidualnym a grupowym. Być może obecne zagrożenie dla mandatu pracodawcy i efektywności docelowej skłoni nas do stawienia czoła pełnym kosztom fiskalnym uczciwych subwencji. Udostępnienie subsydiów na jednolitych zasadach przy każdym poziomie dochodów doprowadziłoby idealnie do lepszego wyboru produktów ubezpieczeniowych, gorszej retoryki politycznej i możliwości skoncentrowania się na innych palących problemach w naszym systemie opieki zdrowotnej.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł został opublikowany 31 lipca 2013 r. O godzinie.
Author Affiliations
Z Departamentu Zarządzania Opieką Zdrowotną, Wharton School, University of Pennsylvania, Filadelfia.

Materiał uzupełniający
Referencje (4)
Wpływ na ubezpieczenie zdrowotne i budżet federalny w zakresie przepisów ubezpieczenia w ustawie o przystępnej cenie – maj 2013 r. Washington, DC: Congressional Budget Office, 2013 (http://www.cbo.gov/publication/44190).

2. Summers L. Kilka prostych ekonomii wymaganych świadczeń. Am Econ Rev 1989; 79: 177-183
Sieć nauki
3. Pauly M. Korzyści zdrowotne w pracy: analiza ekonomiczna i polityczna ubezpieczenia zdrowotnego opartego na zatrudnieniu. Ann Arbor: University of Michigan Press, 1999.

4. Gruber J, Simon K. Crowd-out 10 lat później: czy ostatnie publiczne ekspertyzy ubezpieczeniowe wyparły prywatne ubezpieczenie zdrowotne. J Health Econ 2008; 27: 201-217
Crossref Web of Science Medline
Zamknij odniesienia
Powołując się na artykuły (2)
Zamknij Cytowanie artykułów
Komentarz (1)
[hasła pokrewne: Stomatolog Ursynów, magnesy ferrytowe, stomatolog poznań ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: magnesy ferrytowe stomatolog poznań Stomatolog Ursynów