Ortodonta i dentystyka
Just another WordPress site

Nieprzewidziane konsekwencje przesunięcia mandatu pracodawcy

Posted in Uncategorized  by admin
September 3rd, 2018

Decyzja administracji Obamy o odroczeniu wdrożenia mandatu pracodawcy jest ostatnią z serii opóźnień i zmian w ustawie o przystępnej cenie (ACA). Jednak odroczenie mandatu – który wymaga od większych pracodawców oferowania ubezpieczenia zdrowotnego pracowników o niższych dochodach, podobnego do tego, który jest dostępny w nowych ubezpieczeniowych giełdach, na równych i przystępnych finansowo warunkach – może wywołać poważne skutki. Dobra wiadomość jest taka, że w porównaniu z ustanowieniem mandatu zgodnie z planem, odłożenie go powinno nieznacznie zwiększyć liczbę nieubezpieczonych Amerykanów po wdrożeniu ACA. Ma jednak wpływ na inne przepisy, w szczególności na indywidualne subwencje na zakup ubezpieczeń, i tworzy zniekształcone zachęty, które mogą pozostawić rządowi płacenie znacznie więcej niż planowano. Ponad 90% Amerykanów, którzy obecnie uzyskują prywatne ubezpieczenie zdrowotne, otrzymuje je przez pracodawców, ale głównym celem starań ACA, aby zwiększyć zasięg ubezpieczenia dla nieubezpieczonych, jest skupienie się na ubezpieczeniach dla osób bezpośrednio kupujących ubezpieczenia. Ponieważ jednak zarówno konsumenci, jak i pracodawcy mogą zasadniczo finansować lub uzyskiwać prywatne ubezpieczenie zdrowotne w obu ustawieniach, postanowienia ACA muszą być kompatybilne z obydwoma kanałami zasięgu. Co więcej, ustawodawstwo stworzyło subwencje finansowane z podatków na zakup ubezpieczeń tylko za pośrednictwem giełd, w dużej mierze opierając się na przepisach i mandatach do zajmowania się zasięgiem zatrudnienia. Nieuchronnie to przeszczepienie nowej struktury instytucjonalnej i subsydiów na już złożony system powoduje problemy z potencjalnie niezgodnymi i niesprawiedliwymi zachętami.
Szacowana liczba Amerykanów młodszych niż 65 lat, według stanu ubezpieczenia, dochodu i wielkości pracodawcy, 2011. Na szczęście odroczenie mandatu prawdopodobnie nie zwiększy znacząco liczby osób, które pozostają nieubezpieczone, ponieważ większość dużych pracodawców już zapewnia świadczenia zdrowotne . W związku z tym większość z nich boryka się z niewielkim obciążeniem, nawet jeśli bezpośrednia przyczyna odroczenia jest najwyraźniej wyzwaniem polegającym na opracowaniu wymogów sprawozdawczych. Jednak 95% firm, które oferują ubezpieczenie, nie oferuje go każdemu pracownikowi o niskich stawkach z wyraźnymi przyczynami, często z wyłączeniem pracowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze godzin, nowych, tymczasowych i o niskich zarobkach. Około 10% nieubezpieczonych Amerykanów (5,5 miliona osób) mieszka w gospodarstwach domowych z pracownikiem dotkniętym mandatem dużego pracodawcy (patrz tabela). 10 miliardów dolarów dochodów oczekiwanych z kary mandatu (5 milionów nieubezpieczonych pracowników × 2 000 USD) stanowi niewielki ułamek ewentualnych kosztów dopłat do wymiany. (Biuro Budżetowe Kongresu szacuje, że w 2023 roku, przy pełnym wdrożeniu, roczny koszt dotacji wyniesie 153 miliardy USD.) Tak więc chociaż mandat zmniejszyłby lukę pokrycia i zwiększył dochody, skutki opóźnienia będą niewielkie.
Tymczasem indywidualny mandat ACA pozostaje w mocy. W zakresie, w jakim mandat ten powoduje, że ludzie poszukują lub utrzymują ubezpieczenie, pracownicy mogą nadal wolać, aby ich kwalifikacje były zapewniane przez pracę, a nie wymianę – zwłaszcza jeśli są nieubezpieczeni lub niepełni ubezpieczeni, ale mają dochód na tyle wysoki, że zwolnienie podatkowe z tytułu zatrudnienia pokrycie jest warte więcej niż ich subwencja na wymianę
[przypisy: aparat ortodontyczny przed i po bydgoszcz, aparat ortodontyczny przed i po, ile kosztuje aparat ortodontyczny ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: aparat ortodontyczny przed i po blaszka kostna ile kosztuje aparat ortodontyczny